Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2013 15:38 - Детски прочит на книгата ДВОЙНАТА ПЛАНЕТА
Автор: litcompass Категория: Изкуство   
Прочетен: 997 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.12.2013 15:39


imageКнигата „Двойната планета“ децата ще прочетат на един дъх и ще обогатят познанията си за света и отношенията между хората. Това са приказки, в които тъжни случки за големи са разказани така, че да бъдат разбрани от малки. Теми, които плашат възрастните и за които те предпочитат да не говорят като осиновяването, палавостта, отчуждението, лъжата, тук са посрещнати открито и с грижа.

Ученици от Първо Основно училище „Св. Климент Охрдиски“ – гр. Пазарджик, с класен ръководител г-жа Цветанка Павлова, са избрали начин да покажат, че приказките на Диана Петрова са докоснали малките им сърца и са ги развълнували дълбоко.
Ето какво пишат те:


Книгата ми харесва изключително много, защото в нея се крият истини, които биха въздействали и докоснали човещината във всеки един от нас.
Една от приказките, които ми направи впечатление, е „Огледалната зала“.
Там се проявяват трудностите в света на едно осиновено дете и хилядите неща, с които е принудено да се сблъска.
С подигравки, с лъжи, с въпросите „Кой съм всъщност аз? “ и още много неща, които са жестоко изпитание за една детска душа.
Бих препоръчала книгата на всяко детенце и на всички хора, които са на път да оставят рожбите си на произвола на тежката съдба.
Моето послание е да се борим с трудностите и неприятностите, независимо какви са те, да се осмелим да обичаме и да разкрием човешкото в себе си, защото там се крие смисълът на всичко.

Виктория Нейкова, 7 клас

imageЕдна от приказките, която ме впечатли в невероятната книга на Диана Петрова, е ,,Огледалната зала“.
Хареса ми посланието, което тя оставя на всеки, който я разгърне с ръце. От преживяванията на главния герой Силен, у читателя се пораждат различни чувства и въпроси. Задаваме въпроси към самите себе си, а отговорите са скрити някъде там, из редовете.
Интересна е и постройката на творбата. Приказката не завършва с ясен край, което дава възможност на всеки от нас да я завърши в съзнанието си така, както сам пожелае.
Препоръчвам точно тази приказка на всеки, който харесва такъв сюжет и композиция.
Ще Ви хареса!

Раделина Николова, 7 клас

„Двойната планета“ е изключително интереса книга. Творбите са много хубави. Когато ги четем ние стъпваме в света на вълшебството. В приказката „Дете с лъвско сърце“ се разказва за различието между хората и животните. Това ни кара да се замислим, че не трябва да се държим зле с другите. На мен лично много ми харесват тези приказки.
Кристина Кирилова Данаилова, 7 клас





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: litcompass
Категория: Изкуство
Прочетен: 170613
Постинги: 86
Коментари: 15
Гласове: 67
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031