Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2013 14:39 - Божана Апостолова чете с малки свои почитатели
Автор: litcompass Категория: Забавление   
Прочетен: 1102 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 27.09.2013 14:40


imageВ рамките на „Празници на Стария Пловдив“, ВРАТА ВЪВ ВРЕМЕТО (23-29.09.2013), ОИ Старинен Пловдив, Община Пловдив, Общинска фондация и ИК „Жанет 45“ канят всички ранобудни малчугани в неделя на 29.09 от 10.30 часа в Галерия „Енчо Пиронков“, Пловдив, Стария град, на среща с писателката Божана Апостолова и книжките за деца от поредицата за МАЛКАТА БОЖАНА, сътворени, записани и издадени от Божана Апостолова и нейната внучка Божана, прекрасно илюстрирани от художника Костадин Костадинов.

Ето какво пише самата Божана, когато излиза и последната книжка от поредицата „Малката Божана и чудовището Тъмп“:

Мили деца!

Ето че пред вас е и петата книжка от първата българска поредица за деца „Малката Божана“. Когато с моята внучка (и „съавторка“) написахме първата книжка – „Малката Божана в нощта на чудесата“, не подозирах, че за малко повече от година ще последват още четири и че ще бъдат оценени с двете най-големи награди за детска литература у нас „Хр. Г. Данов“ и „Константин Константинов“. Ще споделя с вас обаче една тайна: най-много ме зарадва наградата „Бисерче вълшебно“ на сайта „Аз чета“ за „любима моя детска книжка“, тъй като това е награда, дадена ми от вас, мили мои малки читатели!

Няма да скрия - приятно е да получаваш награди. Но не те ме направиха истински щастлива, а многобройните ви разказчета и рисунки, които започнаха да пристигат в издателството. Това означаваше, че Малката Божана се беше сдобила с много нови приятели от цялата страна. А нима има нещо по-хубаво от това? И понеже разказвахте за нови, любопитни и неизвестни на мен приключения на Малката Божана, решихме да издадем и книжката „Деца дописват „Малката Божана“, написана и илюстрирана изцяло от вас.

Беше пролет, после лято, зима... После пак пролет, и пак лято... И през всичкото това време, докато пишех книгите, аз не спрях да се уча от моята малка героиня. Ще ми се да вярвам, че и тя, и вие също сте научили нещо от мен.

Божана Апостолова







Гласувай:
1



1. andromen - ...
27.09.2013 16:22
..ха-ха-ха!....Защо не ни подари един свой бюст като Големанов..."Малката Божана и големите литературни залъци на баба й..."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: litcompass
Категория: Изкуство
Прочетен: 170551
Постинги: 86
Коментари: 15
Гласове: 67
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031